"Opgeflockte" t-shirts

Hehe. Het was hier even stil. Maar dat mocht ook, want we zaten in het zuiden van Frankrijk. :o)

Net voor we vertrokken, vrolijkte ik voor elke zoon nog een effen t-shirtje op met een flockje.

U zag eerder het t-shirt met de raket voor de broer van Mia. Dat zag Florian ook wel zitten (lees: mama had geen zin om nog op zoek te gaan naar een andere tekening) dus dat was snel gepiept.

Voor Pepijn maakte ik een bolhoed met snor. De beeldjes had ik ooit al eens overgetekend en in mijn map gestoken.

Ik ontdekte trouwens dat sommige delen (meestal punten/smalle stukken) van het flockfolie erg makkelijk loskomen, meestal nog voor het eerste gebruik. Op de instructies staat dat je geen stoom mag gebruiken, maar de delen die loskomen, streek ik finaal (ten einde raad) toch vast met wat stoom. Zolang er maar een doek of boterhampapier tussenzit, kan dat volgens mij geen kwaad.


T-shirts: WE (2 voor 11 euro!)
Flockfolie: De Banier


Reacties

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes