Sneak preview!

Vandaag bracht ik de kindjes naar oma en opa in BMB. Daar zullen ze enkele dagen heerlijk verwend worden.
Ondertussen genoot ik van het geratel van mijn overlockmachine dat in de plaats kwam van het (meestal) gezellige lawaai van de zonen.

Morgen is het namelijk stikdag. We gaan met enkele vriendinnen eerst een bezoekje brengen aan de Chien Vert in Waterloo (want daar zijn we nog nooit geweest), om nadien het op een naaien te zetten.

Ik wou graag de minder leuke voorbereidende werken al uitgevoerd hebben, zodat ik meteen van start kan gaan met het échte werk.

Om het mezelf zo aangenaam mogelijk te maken, installeerde ik mijn overlock op de tuintafel (met een oud toile ciréeke erop om zeker geen vlekken of ander vuil op de stof te riskeren).

Gelukkig steekt het allemaal niet zo nauw met de timing als de kroost van huis is, want al deze voorbereidselen kostten me toch een drietal uren werk (patroon overtekenen niet inbegrepen!).

Wat ik ineen ga steken, verklap ik nog eventjes niet. Je mag wel weten dat het deze keer nog eens iets voor mezelf is...

Wordt vervolgd!



Reacties

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes