And the winner is...

Aan alle deelnemers van mijn weggevertje een welgemeende "merci" voor jullie leuke reacties, FB-likes en reposts op IG.

Er kon er maar eentje winnen, en daarvoor maakte ik gisteren een filmpje met "de trekking", gelijk bij de lotto op woensdagavond.
Vervolgens hield ik me de rest van de avond bezig met dat filmke op alle mogelijke manieren te proberen te uploaden: op facebook, op deze blog, op mijn youtube-kanaal.
Helaas, 't was geen avance: de techniek werkte alleen maar tegen!

Jullie zullen me dus op mijn woord moeten geloven dat mijn onschuldige hand "l'étoile de Marcel" uitlootte. Gefeliciteerd! Neem je even contact met me op via de contact-knop in de rechterzijbalk? Dan krijg je het pakketje eerstdaags in je brievenbus.

Intussen overschreed ik de kaap van de eerste 100 volgers via Bloglovin'. Dankjewel allemaal!!!

En nu ga ik eens kijken of ik mijn naai-atelier buiten kan installeren. Kwestie van het gezellig te maken :o)


Reacties

Joepie (vreugdedansje...) hoe fijn!!!!! Alvast heel erg bedankt, grtjs Evelyn
Nogmaals bedankt!!!!! Ik geniet met volle teugen van je geschenkjes!!!! http://letoiledemarcel.blogspot.be/2015/08/over-de-giveaway-die-lang-op-zich-liet.html

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes