Kerstgeswap

Ik kerstswap, jij kerstswapt... Het lijkt de laatste weken wel een werkwoord geworden!

Maandag kwam ook hier de postbode langs met een pakket van mijn swappartner Sofie. Daarvoor stopte ik graag met afwassen! Ik kreeg een lekker warm zeteldekentje en ook nog zelfgemaakte oorbellen en haarspeldjes. Bedankt, Sofie!

Ik hoop dat ik haar even blij kon maken met mijn postpakketje. Zo zag het eruit net voor ik de doos definitief dichtkleefde:



Drie ingepakte knutsels, enkele zelfgemaakte kerstkaarten en een schrijfseltje bij dit alles.

Het hoofdcadeau was deze omkeerbare Boleo-tas:
Stof: Nostex St-Agatha-Berchem
Aangezien Sofie liet weten dat ze houdt van groen en alle aardetinten, ging ik voor een designerstofje van Makower UK met blaadjes. Als contrasterende stof koos ik een mooi chocoladebruin. Eerlijk gezegd had ik 'm zelf ook wel willen houden, die Boleo :o)

Voorts maakte ik nog een stoffen kaftje over een notitieboekje. Altijd handig in de handtas, toch? Zelf gebruik ik zo'n boekje om boekentips te noteren, da's praktisch als je in zeven haasten boeken moet kiezen in de bib. De tuto die ik gebruikte, vind ik niet onmiddellijk terug, maar deze lijkt er wel op. Ik gebruikte een halve centimeter als naadwaarde, maar omwille van de dikte van de buitenstof, zou ik een volgende keer iets meer naadwaarde nemen. Ik moest het keergat met de hand dichtnaaien omdat het zo nipt was (maar dat is natuurlijk wel het properst)!
Stof buitenkant: Ikea
Stof binnenkant: Nostex
Het laatste cadeautje waren zelfgebakken havermoutkoekjes. Het recept stak ik erbij voor als Sofie ze thuis ook eens wil bakken.

Hopelijk is deze geschenkdoos in goede orde aangekomen en hopelijk zijn de koekjes al op! ;o)

Reacties

Unknown zei…
Wow! Dat is een mooie swap! Daar zal Sofie vast heel blij mee zijn. Ik ben trouwens wel heel nieuwsgierig naar je theemuts! Groetjes, Lotte

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes