Floriaans 7

Er kwam de afgelopen maanden weer grappige praat uit de mond van onze oudste.

Lees je even mee?
  • Vleermuizen die hangen altijd ondersteboven. Worden die dan niet duizelijk?
  • Ik moet eens mijn kamerkleed aandoen he, mama. - Ik: Je bedoelt je kamerjas, zeker, schatje?
  • Mama, er is een kindje in het eerste leerjaar dat bijna geen tanden meer heeft. Het is precies een ouwe fee!
  • Mama, die boterham heeft de vorm van een pupcake!
  • We reden in de buurt van het Koning Boudewijnstadion enkele uren voor een match met de Rode Duivels. Er was heel wat politie op de been. Zegt hij: "Hey, ik zie daar de gansjes op hun motor!"
  • Toen we thuiskwamen, brandde het neonlicht in de keuken nog. "Mama, het licht is nog aan, da's allergieverspilling!"
  • En in de categorie "Wat moet ik hiervan denken?" nog deze: "Soms trekt mijn gezicht vanzelf droevig en dan komen de tranen".
Zalig, hè, die woordspinsels van kleuters? Ik hoop dat er hier nog veel mag noteren de komende tijd!

Reacties

Flaflinko zei…
Heerlijk, zo'n uitspraken!
Lunatiek zei…
Hihi, weer een mooie verzameling!

Grappig, Giel zegt ook pupcake!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes