Kriebels

Zoals jullie reeds lazen, startte ik deze blog tijdens een zalige periode van thuis-zijn en zorgen voor mijn kleinste spruit.

Maar... de tijd vliegt en de spruit is al niet meer zo klein. Zijn eerste tandje zit erdoor, hij sabbelt lustig op broodkorstjes, zit flink op zijn poep en drinkt sinds een week zelfs (bijna) niet meer aan de borst. Dat laatste "pikt" wel een beetje bij de mama, maar hé, hij WIL de fles tenminste, wat niet gezegd kon worden van zijn grote broer.

En ja, het ene hangt met het andere samen: deze juf gaat morgen weer aan het werk. Met kriebels in de buik, want na 10 maanden voelt het toch wel allemaal weer wat spannend! Blij dat ik de collegaatjes ga terugzien, een beetje bang voor het hectische bestaan dat ons allen weer te wachten staat als mama weer voltijds gaat werken.

Enfin, mijn les is voorbereid, mijn boekentas staat klaar, de tassen van de kindjes zijn gevuld voor hun crèchedag morgen, de koffiezet staat klaar... Straks nog de ontbijttafel dekken en we kunnen (hopelijk) rustig de nacht ingaan.

En mijn naaimachine... die staat tot nader order netjes geparkeerd . Ik vrees dat het wel eventjes zal duren eer ik die weer bovenhaal, maar ik hou jullie zeker op de hoogte!

Oja, dat vergat ik in al mijn geschrijf over Marie's turnzak (waarmee ze trouwens blij was!): de beste wensen voor een gelukkig en creatief 2014!

Reacties

Unknown zei…
Jij ook nog de beste wensen en heel veel succes (en plezier) morgen!!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes