Over dieren en jeansbermuda's

Enkele weken geleden vierden wij de eerste communie van ons oudste nichtje.

De weergoden waren ons gunstig gezind, dus konden onze jongens hun nieuwe hemd aantrekken. Nieuwe hemden uit lang gekoesterde panelen die ik kocht bij Bambiblauw, zo'n anderhalf jaar geleden (jep, shame on me dat ik ze zo lang liet liggen!). Het patroon was zoals steeds een patroon uit een oude Ottobre. U zag het eerder al hier en hier.

Toen we naar het feest reden, was ik er stellig van overtuigd dat het ons zou lukken om eens een mooie foto te kunnen nemen van onze kroost. Helaas kwamen we op dat vlak van een kale reis terug. De kinderen zwermden binnen de paar seconden uit over de hele tuin en al gauw had ik geen zin meer om hen tot de orde te roepen.
Exit familiekiekjes.

Toen ze tegen het einde van de dag hun laatste "poeier" aan 't verschieten waren met een volksspelletje, zag ik nog een ultieme kans. De foto's zijn niet ideaal want op de helft trokken ze onnozele gezichten omdat ze wisten dat ik deftige foto's probeerde te nemen. Kinderen, he...

Ach ja, de panelen zag je zeker en vast al passeren in blogland, dus zo erg is het niet dat de leeuwenwelp op Pepijns rug niet duidelijk in beeld komt.
En toch had het leuk kunnen zijn, een foto van mijn jongens, assorti gekleed maar toch niet helemaal hetzelfde.😙

Zoals we hier thuis zeiden die ochtend in de badkamer: het thema is dieren en jeansbermuda's. 😑 De laarzen maakten geen deel uit van de officiële feestkledij... zucht. Kijk je even mee naar mijn "werkmannen" in feestplunje?




Paneelstoffen: Bambiblauw
Patroon hemdjes: Ottobre 3/2012 "Happy Madras" mt 110 en 122



Reacties

Hutsepruts zei…
Heel tof gedaan. Die panelen blijven toch mooi eh!
Hihi, nog geen enkele werf gepasseerd waar de werkmannen zo mooi gekleed zijn! En er zijn er momenteel nochtans heel wat in Halle - werven, bedoel ik dan ;-)
Flaflinko zei…
Geweldig mooi gedaan! Ik ben ook fan van de paneeltjes! :)
Lunatiek zei…
Mooi gedaan!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes