Floriaans 6

Ook uit de mond van Florian kwamen af en toe weer hilarische of straffe woorden. Hieronder een bloemlezing.
  • "Wij gaan straks naar een trestaurant!"
  • Terwijl we een boekje over de brandweer aan het lezen waren, gaf ik uitleg over wat "solliciteren" was.  "Ha ja, mama, dat ik ga ik morgen ook doen, he." Waarop ik verbaasd: "Echt? Bij de brandweer?". Zijn reactie: "Neenee, bij Bob de Bouwer!". Vervolgens zei ik dat "morgen" toch wel heel snel is. Antwoord: "Ik bedoel als ik groot ben, he, mama!".
  • Sinds een paar weken rijdt Florian op een grotere fiets (20 inch, ammehoela). Het is een chique houtenbike met 5 versnellingen!
  • In de maand augustus had papa een belangrijk examen. Terwijl Florian naar Blokken keek, zei hij: "Mama, dat moest papa toch ook doen he, blokken?!" 
  • "Papa is een gulzerik", als papa nogal veel préparé op zijn boterham smeert.
  • Als je roert in een glas water met kersensiroop, dan zie je een draaikool.
  • Gesprek in de badkamer. Hij: "Goh, zeg, mama, jij hebt dikke borsten". Ik: "Wees blij! Je hebt er wel melk uit gedronken toen je een baby was!" Hij: "Ja, maar nu mogen die borsten weg, he!"
  • "Ik heb toch 2 harten, he, mama? Een hart in mijn buik en een hart in mijn hoofd." Ik vraag hoe hij daarbij komt. "Loukas van mijn klas zegt dat!"

Reacties

Lunatiek zei…
Hihi, geweldig!

Populaire posts van deze blog

We haken weer lekker weg...

Een simpel rokje in tricot - met tutorial

Zelfgemaakte wasbare billendoekjes